یـــاس کبــــــــــــــــود
وبلاک شخصی جـــــــواد همتی
درباره وبلاگ


دستم بوی گل می داد مرا به حکم چیدن گل محکوم کردند نگفتند که شاید گلی کاشته باشم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: 16:52 :: نويسنده : مدیر وب
 
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی
 

خبرگزاری فارس: تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیئت‌ رئیسه مجلس قرائت شد.

خبرگزاری فارس: تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

 

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز چهارشنبه از سوی هیئت ‌رئیسه مجلس قرائت شد.

سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان به وزیر کشور در خصوص لزوم پیگیری مؤثر جهت ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در خصوص ارتقای روستای زازران به شهر پس از حدود یک سال تذکر داد.

فتاحی، نماینده شهر بابک به وزیر راه و شهرسازی پیرامون تسریع در اجرای مصوبه دولت در خصوص احداث جاده شهر بابک به رفسنجان از مسیر میمند تذکر داد.

قربانی، نماینده آستانه اشرفیه به وزیر آموزش و پرورش پیرامون توجه ویژه به موضوع اشتغال مربیان پیش ‌دبستانی تذکر داد.

چاردونی، نماینده ملایر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم توجه به افزایش بیش از اندازه قیمت تمام شده مسکن مهر تذکر داد.

نوروزی، نماینده مردم علی‌آباد به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون علت عدم اجرای مصوبه هیئت وزیران مبنی بر احداث دانشگاه صنعتی در شهرستان علی‌آباد تذکر داد.

جدگال، نماینده چابهار، نیک‌شهر و کنارک به وزیر راه و شهرسازی پیرامون علت عدم تکمیل راه‌های روستایی شهرستان چابهار و به رئیس‌ جمهور در خصوص صدور دستور رسیدگی به مشکلات کارکنان هتل لیپال به دنبال واگذاری آن به بخش خصوصی تذکر داد.

فیروزی، نماینده نطنز و بخش قمصر به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص قانونمند نبودن وام‌های تخصیصی به کشاورزان معرفی شده از طرف ادارات و تخریب اتاق‌های استراحت کشاورزان در مزارع نطنز و بادرود تذکر داد.

یحیی‌زاده، نماینده تفت و میبد به وزیر نیرو در خصوص تسریع در رفع نگرانی اهالی استان یزد به ویژه شهرهای برخوردار از آب زاینده‌رود در مورد آب آشامیدنی و به وزیر امور خارجه در خصوص برخورد با دولت سعودی به علت اعدام چند زائر ایرانی به علت حمل مواد مخدر بدون رعایت حقوق شناخته شده آنها و پیگیری جدی جهت آزادی سایر زندانیان ایران در عربستان تذکر داد.

قائد رحمت، نماینده درود و ازنا به رئیس‌ جمهور پیرامون صدور دستور تکمیلی طرح‌ها و کارخانه‌جات نیمه‌تمام و اجرای مصوبات هیئت ‌وزیران در حوزه انتخابیه درود و ازنا تذکر داد.

بشیری، نماینده پاکدشت به وزیر کشاورزی پیرامون ابلاغ اجرای مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص استخدام 10 هزار مهندس ناظر کشاورزی توسط وزارت جهاد کشاورزی تذکر داد.

آقامحمدی، نماینده خرم‌آباد به وزیر صنعت و معدن پیرامون جلوگیری از افزایش قیمت نان در استان‌های کم‌درآمد تذکر داد.

پورابراهیمی، نماینده کرمان و راور به رئیس ‌جمهور در خصوص صدور دستور سریع در اجرای قانون تسریع قانون بازنشستگی جانبازان انقلاب‌اسلامی جنگ تحمیلی و معلولان عادی و شاغلان مشاغل سخت و زیان‌آور به بنیاد شهید و امور ایثارگران تذکر داد.

دوات‌گری، نماینده مراغه و عجب‌شیر به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت پیرامون جلوگیری از افزایش قیمت نان و نظارت بر کیفیت عرضه آن تذکر داد.

دستغیب، نماینده شیراز به وزیر آموزش و پرورش پیرامون عدم برنامه‌ریزی منظم، هدفمند و درازمدت در مدیریت اعلام تعطیلات و ایجاد نگرانی و بی‌نظمی در برنامه‌ریزی اولیا و دانش‌آموزان تذکر داد.

سبحانی‌فر، نماینده سبزه‌وار، جغتای، جوین و خوشاب به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع و تعریض جاده برقمد به جغتای تذکر داد.

علی‌پور، بنکداری و حسینی نمایندگان قائم‌شهر، سواد کوه و جویبار به وزرای بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و صنعت و معدن و تجارت در خصوص تسریع در تکمیل طرح احداث بیمارستان رازی قائم‌شهر و توضیح در خصوص علت تعطیلی طرح کک‌سازی شهرستان سوادکوه و علت عدم پرداخت حقوق بازنشستگان شرکت البرز مرکزی و علت نیمه‌تعطیل شدن آن و همچنین به وزیر صنعت و معدن و تجارت در خصوص عدم پرداخت حقوق معوقه و رفع مشکلات بازنشستگان بخش صنعت و معدن، تسریع در احداث کارخانه کک در حوزه معادن البرز مرکزی و تسریع در احداث کارخانه ذغال‌شویی در زیرآب با توجه به مصوبه سفر استانی هیئت وزیران، رسیدگی به مشکل عدم پرداخت حقوق کارگران نساجی قائم‌شهر در طول حدود 20ماه و به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص توضیح در مورد علت بی‌توجهی به بیمه کارگران کشاورزی به وزیر راه و شهرسازی و همچنین به وزیر نفت در خصوص تسریع در گازرسانی پل سفید با توجه به سردسیر بودن این شهرستان تذکر دادند.

صابری، نماینده رامیان و آزادشهر به وزیر راه و شهرسازی پیرامون تسریع و تکمیل طرح جاده آزادشهر شاهروق تذکر داد.

نوروزی و صابری نمایندگان علی‌آباد، رامیان و آزادشهر به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص علت افزایش 30 درصدی قیمت نان تذکر دادند.

رجبی، نماینده مینودشت کلاله، مراغه تپه و کالی‌کش به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در بهره‌برداری از فرودگاه کلاله تذکر داد.

صابری، نماینده رامیان و آزادشهر، طاهری، نماینده گرگان و آق‌قلا، نوروزی، نماینده علی‌آباد و امامی نماینده گرگان و آق‌قلا به وزیر راه و شهرسازی پیرامون تسریع در بهره‌برداری از فرودگان کلاله تذکر دادند.

پیرمؤذن، نماینده اردبیل از وزیر امور اقتصاد و دارایی خواستار توضیح پیرامون علت عدم ارائه تسهیلات بانکی به کارآفرینان از مصوبات سفر سوم هیئت وزیران به استان اردبیل شد.

فتحی‌پور، نماینده کلیبر، خداآفرین و حسن‌نژاد، نماینده مرند و جلفا به رئیس‌ جمهور پیرامون صدور دستور تسریع در انتصاب مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس تذکر دادند.

نوروزی، رجبی، صابری، طاهری، امامی، نظری‌مهر و عباسی، نمایندگان علی‌آباد، مینودشت کلاله مراغه تپه و قالی‌کش، رامیان و آزادشهر گرگان و آق‌قلا، کردکوی، ترکمن، بندرگز، کمیشان و گنبدکاووس به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در صدور مجوز فروش همزمان سیب‌زمینی در مراکز خرید تذکر دادند.

دهدشتی، نوری، صالحی‌نصب، انصاری، سامری، سادات ابراهیمی، مهاجری، حسینی‌، پاپی‌زاده، بالنگان، دارابی، بهمهی، جلیلی، درویش‌پور، سودانی، شریعتی و تمیمی، نمایندگان استان خوزستان به رئیس ‌جمهور در خصوص برخورد نامناسب دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با یکی از نمایندگان استان خوزستان تذکر دادند.

خجسته، چادلی، آریایی‌نژاد، سلطانی و نعمتی نمایندگان همدان، فامنین، ملایر، بروجن و اسدآباد به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص لزوم دقت‌ نظر در انتخاب مدیران استان همدان تذکر دادند.

قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزرای کشور، دفاع و پشتیبانی و نیروهای مسلح در امور شهرسازی در خصوص تسریع در انتقال پادگان لشکر 64 از ارومیه تذکر دادند.

قاضی‌پور، فتاحی و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزیر نفت در خصوص تسریع در لوله‌کشی گاز به شهر سیلوانا و همچنین به وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی در خصوص تسریع در احداث تالار مرکزی ارشاد اسلامی ارومیه تذکر دادند.

بت‌کلیا، نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون تسریع در احداث تالار مرکزی ارشاد ارومیه تذکر دادند.

قاضی‌پور، بت‌کلیا، فتاحی و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه و مسیحیان آشوری و کلدان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای طرح احیای بافت‌های فرسوده شهری و میدان امام خمینی شهرستان ارومیه از مصوبات سفر اول هیئت ‌وزیران تذکر دادند.

قاضی‌پور، فتاحی، بت‌کلیا وجهانگیرزاده نمایندگان ارومیه مسیحیان آشوری و کلدانی به وزیر کشور در خصوص تسریع در تأمین اعتبارات مصوبه سفر اول هیئت وزیران به استان آذربایجان غربی و تسریع در تأمین اعتبار طرح مطالعاتی حمل و نقل جامعه شهری ارومیه تذکر دادند.

اسفنانی، نماینده فریدون، چادگان و فریدونشهر از وزیر راه و شهرسازی خواستار توضیح در خصوص علت عدم اتمام طرح تعریض جاده اصفهان ـ خوزستان و عدم تحویل ساختمان‌های مسکن مهر شهرستان‌های فریدون شهر و چادگان و از وزیر جهاد کشاورزی پیرامون علت عدم خرید تضمین سیب‌زمینی و عدم تحویل کود شیمیایی و همچنین نرخ بالای برق مصرفی چاه‌های کشاورزی سیب‌زمینی‌کاران فریدونشهر و چادگان شد.

اسفنانی و توکلی نمایندگان فریدن، چادگان، فریدونشهر و الیگودرز به وزیر راه شهرسازی پیرامون تسریع در اجرای طرح تعریض جاده الیگودرز به داران تذکر دادند.

عثمان احمدی و نکون نمایندگان مهاباد، رباط‌کریم و بهارستان به وزرای آموزش و پرورش و صنعت معدن و تجارت در خصوص تسریع در استخدام معلمان شرکتی و حق‌التدریس و تسریع در اجرای بند 6 مصوبات سفر سوم هیئت وزیران و تجهیز شهرک‌های پرند و نصیرشهر تذکر دادند.

نکون، نماینده رباط کریم و بهارستان به وزیر کشور در خصوص ارتقای فرمانداری شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان و به وزیر راه و شهرسازی پیرامون تسریع در اجرای مصوبات فی‌مابین شهرداری نسیم‌شهر و اداره کل راه و ترابری استان تهران و به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های زیربنایی شهرستان رباط کریم و بهارستان و به وزیر صنعت و معدن و تجارت در خصوص تسریع در اجرای بند 6 مصوبه سفر سوم هیئت وزیران و تجهیز شهرک‌های صنعتی پرند و سفیر شهر تذکر داد.

ابراهیم کارخانه‌ای، نماینده همدان و فامنین به وزیر صنعت معدن و تجارت و همچنین به وزیر جهادکشاورزی پیرامون ضرورت اتخاذ راهکار مشترک و برنامه‌ریزی فوری و مؤثر در راستای مبارزه جدی و بی‌امان با گرانی هدفمند اقلام معیشتی مورد نیاز مردم تذکر داد.

هدایت‌الله میرمراد زهی، نماینده سراوان، سوران و زابلی و محمد سعید اربابی، نماینده ایرانشهر، سرباز و بخش‌های همجوار به وزیر آموزش و پرورش پیرامون جذب نیروهای نهضت‌سوادآموزی سراوان که پس از ادغام، به کارگیری نشده‌اند همچنین نیروهای سوادآموزی شهرهای ایرانشهر، نیک‌شهر و سرباز تذکر دادند.

ابراهیم آقامحمدی، نماینده خرم‌آباد به وزیر بهداشت در خصوص عدم تجهیز به موقع بیمارستان شهید رحیمی و عدم عدالت استخدامی در جذب نیرو‌های قراردادی در دانشگاه‌های علوم پزشکی لرستان تذکر داد.

ابوالقاسم خسروی، نماینده تربت حیدریه به وزیر کشور در خصوص تسریع در رسیدگی و جبران خسارت سیل و بارش تگرگ در روستای تربیت حیدریه و تسریع در ارتقای روستاهای ساوه، صفی‌آباد، کاریزک، چخاق و نرد، دوغ‌آباد تذکر داد.

بهروز نعمتی، نماینده اسد‌آباد به وزیر علوم در خصوص ضرورت رسیدگی فوری به دانشگاه پیام نور شهرستان و همچنین پیگیری پیشرفت دانشگاه سید‌جمال‌الدین اسدآبادی تذکر داد.

سید‌ناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان به وزیر راه و تأمین اعتبار جهت تکمیل جاده روستای فدک در شهرستان فلاورجان به وزیر ورزش پیرامون قراردادهای منعقد شده در این فصل لیگ برتر تذکر داد.

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده رشت به رئیس جمهور پیرامون تأکید به سازمان محیط زیست در مورد جمع‌آوری زباله، سراوان تذکر داد.

احمد بخشایش، نماینده اردستان خواستار توضیح وزیر راه پیرامون عدم فروش بیلت راه‌آهن به مردم اردستان در ایستگاه راه‌آهن در مسیر تهران _ یزد شد.

محمد توکلی، نماینده الیگودرز به وزیر بهداشت پیرامون رسیدگی به وضعیت نامناسب بیمارستان الیگودرز تذکر داد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 185
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 837
بازدید ماه : 814
بازدید کل : 277616
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1